Politika kvality
Vyhlášena dne : 10.6.2019
Na základě ustanovení norem ČSN EN ISO 9001:2016, tímto vedení organizace vyhlašuje Politiku kvality s následujícími závazky :
Partnerství
- Naše dodavatele a zákazníky považujeme za partnery v úsilí o dosažení požadované kvality našich výrobků a služeb. Usilujeme o plnění současných a budoucích požadavků našich zákazníků s cílem zvyšovat jejich spokojenost.
- Oboustranné výhodné partnerské vztahy udržujeme a rozvíjíme na základě serióznosti, vzájemné důvěry a otevřené komunikace.
- Naší snahou je dodržovat bezpečnostní program prevence závažných havárií, zabránit poškození zdraví zaměstnanců partnerských firem a nadále podporovat komunikaci uvnitř organizace, taktéž komunikaci se správními úřady a veřejností.
- Budovat se zákazníky dlouhodobé a vzájemně výhodné partnerské vztahy.
- Dodávat objednané produkty a služby v dohodnutém termínu a v požadované kvalitě.
- Provádět transparentní výběrová řízení.
Technologie
- Poskytujeme produkty a služby, které splňují požadavky na kvalitu, ceny, termíny dodání a současně se snažíme o minimalizaci dopadu naší produkce na životní prostředí.
- Prověřujeme a vyhodnocujeme svůj integrovaný systém managementu. K tomuto účelu stanovujeme měřitelné cíle, kompetence a zdroje. Důsledně realizujeme, udržujeme a zlepšujeme systém dle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2016 v celé naší organizaci.
- Usilujeme o efektivní využívání energií a materiálů, vyhodnocujeme spotřebu energetických médií a snažíme se zvyšovat efektivitu naší výroby.
- Snažíme se zamezovat vzniku odpadů a zvyšovat podíl jejich využití.
- Usilujeme o to, aby byly preventivně snižovány celkové negativní dopady výroby na zdraví a životy lidí, životní prostředí a majetek.
- Aktivně podporujeme zavádění nových technologií, které budou přínosem pro zákazníky i naši organizaci.
Lidé
- Dbáme na dodržování zákonných a dalších ustanovení v oblasti BOZP, bezpečnost a ochrana zdraví zaměstnanců je organickou součástí veškerých aktivit organizace a má nejvyšší prioritu.
- Vytváříme pracovní podmínky, které splňují požadavky na ochranu a bezpečnost zdraví při práci a umožňují zaměstnancům podávat očekávaný výkon a posilují vědomí odpovědnosti za odvedenou práci.
- Rozšiřujeme kvalifikaci zaměstnanců s ohledem na budoucí potřeby společnosti a v souladu s měnící se legislativou.
- Dbáme, abychom při styku s veřejností, orgány místních správ, státních institucí a se zákazníky a dodavateli bezchybně obstáli ve všech směrech.
- Zvyšujeme úroveň ochrany zdraví a pracovního prostředí.
- Zvyšujeme úroveň prevence závažných havárií na všech stupních řízení.
- Zvyšujeme znalosti zaměstnanců o SMK.
- Podporujeme rozvoj způsobilosti zaměstnanců pro dosažení vysoké úrovně kvality práce.
- Chráníme zdraví zaměstnanců a účinnou prevencí předcházet úrazům.
Řízení
- Vedeme a motivujeme lidi k neustálému zlepšování a uvědomujeme si, že spokojenost zaměstnanců vede ke zvyšování spokojenosti zákazníků.
- Při plnění jednotlivých úkolů stanovujeme konkrétní odpovědnosti zaměstnanců na všech úrovních vedení, zejména pak u vedoucích zaměstnanců organizace.
- Systém řízení reaguje na nové obecně závazné právní předpisy a normy v oblasti kvality a ochrany informačních systémů.
- Ve všech činnostech jsou posilovány principy procesního přístupu se zaměřením na prevenci, které ve spojení s řízením a týmovou prací na všech úrovních jsou základem pro zlepšování systému řízení včetně managementu kvality.
Okolní prostředí
- Aktivně spolupracovat se státními orgány, organizacemi a orgány samosprávy, které působí v dosahu organizace.
- Podílet se na sponzorování veřejně prospěšných aktivit v okruhu působnosti.
- Snižovat rizika poškození okolního životního prostředí.
Vedení organizace se zavazuje:
- Dodržovat výše uvedené zásady.
- Plnit požadavky zákonů a právních předpisů.
- Neustále zlepšovat SMK.
Schválil: p. David Vybíhal (Jednatel společnosti)
Datum: 10.6.2019
Upozornění: Předávání a kopírování není bez souhlasu správce dokumentované informace povoleno !